Dział Jakości i Marketingu

Kierownik

Aneta Artkowska-Leszcz

  • Centrala: 94 34 88 400
  • Kierownik: 94 34 88 414
  • Dział: 94 34 88 380
  • e-mail: aneta.artkowska@swk.med.pl

Do zadań działu należą:

  • inicjowanie, koordynowanie, kontrolowanie i wspieranie przedsięwzięć związanych  z podnoszeniem jakości świadczonych usług medycznych,
  • przygotowanie Szpitala do spełniania norm jakościowych i otrzymania certyfikatów potwierdzających jakość wykonywanych świadczeń (akredytacja, ISO, itp.),
  • prowadzenie działań marketingowych (marketing wewnętrzny i zewnętrzny) oraz  z zakresu public relations,
  • odpowiedzialność za opracowanie i wdrażanie działań budujących pozytywny wizerunku Szpitala oraz kulturę organizacyjną,
  • odpowiedzialność za sprzedaż komercyjną usług medycznych oraz sprzedaż/kupno innych usług (udział w konkursach i przetargach, przygotowywanie ofert, kalkulacje cenowe i rynkowe, tworzenie i podpisywanie umów itp.),
  • nadzór nad umowami na realizację badań klinicznych, koordynowanie procedury opiniowania umów przez poszczególne komórki organizacyjne, koordynowanie poszczególnych etapów realizacji umów,
  • realizacja programów zdrowotnych, ministerialnych i unijnych,
  • organizowanie, koordynowanie i udział w pracy zespołów wchodzących w skład Komitetu Jakości,
  • prowadzenie rejestrów przymusu bezpośredniego, zdarzeń niepożądanych, niezgodności, ryzyk, zgonów i przedkładanie sprawozdań do Dyrektora,
  • przestrzeganie zasad Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z Normą ISO 9001 oraz  podejmowanie działań na rzecz poprawy jakości usług,
  • opracowywanie lub współopracowywanie wielokierunkowych strategii rozwoju Szpitala, połączone z odpowiedzialnością za wybrane aspekty zarządzania zmianą.