Prawa i obowiązki

Aby Nasza współpraca układała się w sposób właściwy powinniśmy utrzymywać ze sobą stały, kulturalny i adekwatny do sytuacji kontakt.

Współuczestnictwo w diagnozowaniu, leczeniu, rehabilitacji i opiece wiąże się z przestrzeganiem praw i potrzeb: pacjentów, bliskich i odwiedzających, pracowników poszczególnych oddziałów.

Zależy nam na bezkonfliktowym sposobie kontaktowania się, dlatego między innymi na każdym z oddziałów w widocznym miejscu umieszczone są Prawa Pacjenta. Ufamy, że po zapoznaniu się z ich treścią łatwiej będzie się nam porozumieć w podstawowych kwestiach dotyczących pobytu Pacjentów w szpitalu. Sprawy nie ujęte w zapisach wspomnianego dokumentu rozwiązywane są z pielęgniarkami dyżurnymi poszczególnych oddziałów.

Jednocześnie do wszystkich Pacjentów i Klientów Naszej Placówki zwracamy się z prośbą o:

  1. Przestrzeganie reguł współpracy i odwiedzin.
  2. Nie wnoszenie i nie spożywanie na salach chorych żadnych gorących posiłków i napojów. W celu wypicia kawy czy herbaty można udać się do bufetu na terenie szpitala /czynnego codziennie w godz. 9,00 - 15:00/, lub skorzystać z czynnych przez całą dobę automatów usytuowanych w budynkach szpitala. Na terenie naszej Placówki znajdują się również dwa sklepy spożywczo-przemysłowe.
  3. Przestrzeganie zakazu palenia tytoniu na terenie szpitala.
  4. Nie uruchamianie żadnych urządzeń technicznych i medycznych /wag, strzykawek automatycznych, inhalatorów itp.
  5. W odniesieniu do Małych Pacjentów - zapoznanie się z informatorem "Pobyt dziecka w szpitalu".


Pobierz

  plakat do świadczeniodawców.pdf
202.57 KB Data publikacji lipiec 13, 2021 10:26